Zwrot towaru

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się w chwili objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Wystarczy, że przed upływem 14 dni wypełnisz i wyślesz nam oświadczenie (do pobrania poniżej) drogą elektroniczną (np.korzystając z formularza kontaktowego), oraz odeślesz Produkty nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia nam oświadczenia odstąpienia od umowy.

Odstąpienie od umowy ClimbOn.pdf

Do zwracanego produktu prosimy o dołączenie w/w oświadczenia, szczególnie gdy nie zostało one wysłane drogą elektroniczną.

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem taki zwrot można dokonać do danego zamówienia.
Po zgłoszeniu oświadczenia zwrotu potwierdzimy Ci niezwłocznie jego otrzymanie.

Nie później, niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci koszty poniesione za zakup odsyłanych Produktów, w tym koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w naszym sklepie).

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Koszt odesłania Produktów ponosi Konsument. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwrot kosztów zostanie zwrócony
na podany numer konta bankowego w oświadczeniu, bądź konto z którego Konsument dokonał zapłaty za zakupione produkty.

Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem zapłaty do chwili otrzymania produktów.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

Wymiana towaru

Możliwa jest wymiana zakupionych Produktów po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym i ustaleniu zasad tj.:

  • dostępność produktów na jakie klient chce wymienić zakupione produkty
  • ustaleniu kosztów zwrotu bądź dopłaty dla wymienianych produktów

Więcej informacji nie zawartych w/w prawach konsumenta dotyczących zwrotów i wymiany towarów oraz praw konsumenta dotyczące umów zawieranych na odległość i po za lokalem przedsiębiorstwa reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DzU 2014, poz.827).