Warunki dostawy

Zamówienia składane w sklepie internetowym climbonproducts.com.pl mogą być dostarczane tylko na terenie Polski.

Wysyłki są realizowane w formie:

- odbiór osobisty w punktach: Trafo Base Camp (sklep stacjonarny E-trafo)

- do domu lub pracy w usługach:

• kurier DPD
• Poczta Polska

Z uwagi na brak Paczkomatu w naszym rejonie, na obecną chwilę brak możliwości wysyłki w tej formie.

Cennik

- odbiór osobisty w TrafoBaseCamp jest bezpłatny

Przesyłka ZAMÓWIENIA 
≤ 299,99 zł
ZAMÓWIENIA 
≥ 300,00 zł
Płacę online Płacę online
Poczta_Polska

do 5kg
8 zł

do 5kg
0 zł
DPD do 31kg
16,00 zł
do 31kg
0zł

Odbiór zamówień

• Zamówienia zrealizowane przez sklep climbonproducts.com.pl można odebrać w sklepie stacjonarnym TrafoBaseCamp - dostawa bezpłatnie
• Po wysłaniu zamówienia z magazynu otrzymasz:
   - pierwszy mail z informacją o wysyłce zamówienia;
   - drugi mail z zaproszeniem po odbiór zamówienia.
• Podczas odbioru zamówienia pracownik Punktu Odbioru, w celu identyfikacji zamówienia i osoby odbierającej zamówienie, może poprosić o następujące dane:
   - imię i nazwisko osoby na którą zamówienie zostało złożone;
   - numer zamówienia;
   - adres mailowy (login) podany przy rejestracji w sklepie climbonproducts.com.pl
• W przypadku gdy zamówienie ma być odebrane przez inną osobę niż osoba składająca zamówienie, należy jej przekazać ww. dane lub np. przekazać jej wydrukowanego maila z zaproszeniem po odbiór zamówienia
• Za zamówienie odbierane w punkcie TBC można zapłacić przy odbiorze:
   - gotówką;
   - kartą kredytową lub płatniczą.
• W przypadku nieodebrania zamówienia, zostanie ono przesłane do magazynu. W takiej sytuacji nie ma możliwości cofnięcia zamówienia i dostarczenia go ponownie.

Dostawa zamówień z climbonproducts.com.pl w usłudze kurier DPD

• Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu wyślemy do Ciebie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki.
• Status doręczenia zamówienia możesz śledzić podając numer listu przewozowego na stronie DPD.
• Kurier DPD pierwszą próbę doręczenia podejmie następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z magazynu climbonproducts.com.pl.
• Przesyłki kurierskie są dostarczane głównie w godzinach 9:00 - 18:00 w dni robocze. Prosimy podać adres, pod którym będzie osoba upoważniona do odbioru przesyłki.
• Jeśli kurier DPD nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej, zostawi awizo. W przypadku, jeśli w pobliżu znajduje się Punkt Odbioru DPD – będzie można odebrać przesyłkę własnie tam lub skontaktować się z DPD i ustalić inny sposób dostarczenia. Wszelkie informacje wraz z adresem Punktu Odbioru DPD będą podane na awizo.
• W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do naszego magazynu.

Dostawa zamówień z climbonproducts.com.pl w usłudze Poczty Polskiej

• Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu wyślemy do Ciebie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki.
• Poczta poinformuje za pomocą wiadomości tekstowej (SMS) o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki. Z tego powodu przy składaniu zamówienia wymagane jest podanie nr telefonu komórkowego.
• Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz.
• Jeśli nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, a będzie miał taką możliwość, zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
• Zamówienie na poczcie czeka na odbiór przez 7 dni.
• W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono przekazane do magazynu. W takiej sytuacji nie ma możliwości cofnięcia zamówienia i dostarczenia go ponownie.
Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/